Söndag

2013-01-13 @ 13:29:28
Hej! Igår kom Emma till mig för jag kände mig fett ensam så hon sov här. Vi gick ut och träffade några på kvällen och det va typ 225596589 minus grader, fyfasen va kallt det va men vi överlevde. Drog oss upp vid halv 9, åt frukost och fixade oss och gick till kyrkan. Vi skulle hjälpa till att bära ljus och sånt. Trodde att det vi skulle faila för ingen visste typ när vi skulle gå och sånt men det gick bra haha. Är sjukt trött för jag har typ inte sovit något så har inte gjort något sen jag kom hem men ska iväg till mig gammelfarmor snart med min bror och även plugga matte. Skulle ha tränat men min hals tillåter inte det så jag får hoppa den ikväll. 
 
Har en sak till att skriva med det blir så mycket så ni får veta det ikväll!
Jag i New York
Ska visa och berätta mer om resan snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin