Måndag - 12 november

2012-11-12 @ 15:46:40
Dessa hemska måndagar, världens jobbigaste och längsta matte lektion på måndagar och får alltid ont i huvudet. Imon är det bara en vecka kvar tills min födelsedag, awesome! Va med mamma på väla och ikea igår, hittade mina efterlängtade boots men mamma sa att det får bli en present så jag får vänta en vecka men det gå fort hoppas jag. Vill verkligen ut och fota asså, men vädret är aldrig bra. Det är ganska fint väder nu, super kalt men blå himel men måste städa mitt rum och skulle göra något med mamma så jag hinner inte idag, jag tror det får bli nästa vecka, efter min födelsedag så kan jag ju fota de jag får med, det låter bra haha. Nu måste jag fortsätta städa, bloggar imon :) 
 
 
 
instagram bilder - mig och världens finaste Justin som vann 3 EMAs igår, så stolt över han :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin