14 år!

2012-11-20 @ 22:00:54

Äntligen! Har haft en super dag verkligen, speciellt nu ikväll. Efter tennisen när jag kom hem så skulle jag gå direkt till mitt rum där det låg en lapp (ni får bild på det sen) iallafall skulle jag fixa mig och ut och äta. Visste att det var line som hade gjort det men så tog mamma mig till köket där mina bästavänner stog, Emma och Line. De hade dukar jätte fint och gjort potatis bullar. Det roligaste med allt va att de hade gjort en gubbe som satt mittemot mig som skulle föreställa en kille som jag inte tänker säga namnet på haha. Så det var en dejt för oss, så jävla gulliga. Har varit bästa födelsedagen på länge och nu ligger jag i mon säng och kolla TVD, underbart <3

På bilden står det att jag skulle till en restaurang så jag trodde att jag skulle ut och äta, där lurade de mig haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin