1 vecka kvar

2012-11-13 @ 16:48:54
till min dag, så efterlängtad! hatar att fylla år så sent på året typ när man blir äldre kommer alla köra runt i sina bilar och göra massa saker och jag ba men yeah fortfarande 17! haha men det finns väl något posetivt med det kanske, eller nej haha. Sitter iallafall och pluggar & förbereder mig inför svenska provet och engelska glosorna imon, klar med svenskan typ så det är bara engelskan kvar men har ganska lätt att få in glosor så det går ganska snabbt. Har tennis klockan 6 också. Måste bara ta upp en sak, ni mååååste lyssna på One Directions nya album, helt fantastiskt underbart är det, lyssnar bara på det just nu. Så taggad inför London nu! Nu måste jag återgå till plugget, vi hörs 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin