Studiedag imon :D

2012-03-20 @ 22:25:12
Hejsan, sitter och snackar med mina "normala" vänner calle, victor och felix, snackar bara om jockiboi och hans blogg, musigt... Iallafall har jag studiedag imon, ska sova ut, och sen till min gamla skola och hälsa på vid middag. Sen blir det träning. Idag har jag bara varit i skolan, alla är/har varit sjuka så hoppas att ingen smittar mig, ingen lust att ha influensan... Hade iaf tennis sen, ikväll har jag bara chillat, kollat vänner & trueblood men gillade inte trueblood haha. Pallar inte skriva mer nu, ska återgå till mitt sociala liv på skype och lyssna när calle sjunger baby... Hejjddåååå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin