ingen rubrik

2012-03-18 @ 14:21:46
Hej igen, känner att jag bloggar rätt mycket, men det är en tidsfördrift när jag har tråkigt. Idag är det söndag, hatar söndagar för det bir oftast bara städning och träna. Har städat hela lägengheten med mamma, ska snart iväg och fixa pappas grav, sen träning. Dåligt väder är det med, bara massa dimma. Louise, Lina, Flisan & Gabbi var hos mig igår. Alltid kul med er!
Är så hiiimla sugen på att åka till Väla igen. Va där för ett tag sen men han bara vara där i ca 1 timme. Vill ha nytt i gadroben, ska typ ta ut allt i den nu, hatar typ det mesta där. Vill ut och fota också, men inte i detta bajsvädret. Ni får en bild från USA eftersom jag bara har skrivit om min dåliga dag. Hoppas ni har det bättre. Puss!
saknar vädret, miljön, allt! vill bara tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin