In tha school

2012-03-29 @ 09:44:39

Hej alla, sitter i skolan nu, har en så kallad tema vecka där man har ett ämne hela veckan. Jag och Elin kom i svenska/so gruppen där vi ska skriva ett arbete om något. Jag skriver om Italien men vi hinner inte klart denna veckan utan syftet med detta vara att vi skulle lära oss hur man skriver en bra uppstats. Har varit en sjukt lugn och snabba vecka för jag och Elin har bara suttit och skrivit hela tiden i ett grupprum. Nästa vecka är det lov. Ska tillbringas med mina vänner. Allmänt chill bara! På lördag ska jag va med Line & Emma, vi ska gå på stan, äta ute och sen slagga. Kommer bli awesome. Känner att detta blev ganska långt men aja. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin