Göteborg med mammis

2012-03-25 @ 21:13:50
Hej alla, anledningen till att jag inte har bloggat i helgen är att jag och mamma har varit i Göteborg. Åkte upp igår morse och gick på stan hela dagen, sov på ett hotell sen va vi i 5:an idag. Va inte där så länge för vi skulle till ikea och kungsbacka också. Hittade massa fint. Köpte ett par träningsbyxor i kungsbacka men har inget foto på de. Det är cykelbyxor som är svarta, haha.
1. En skinnväska från vero moda. Letat länge efter en ny väska och äntligen hittade jag den jag ville!
2. Skor från någon affär inne i gtb. Förälskad i de!!
3. En persika färgad tunika från H&M
4. en vit sommarklännig från någon affär. De hade rea så den kostade bara 99kr. Den ser konstig ut på bilden men är mycket snyggare i verkligheten, hehe. Denna, 6 & 7 kostade 99kr, mamma köpte även 2 tröjor för 99kr där. Billigt!
5. en blå&vit klänning från samma affär som 4,6 & 7, älskade den!
6. En svart tröja, 99kr i den affären. Byxorna köpte jag på Zara.
7. Vit tröja med USA flaggan som hänger typ, haha. 99kr även den.
8. Ett vanligt linne bara. Köpte den i kungsbacka på rean. 50 kroner. Inte finast men det va billigt så jag köpte den :)
det va allt typ. Blev ganska mycket men vi passade på nu när vi var iväg. Pussss!

Kommentarer
Postat av: Carro kussa

Fina kläder!! Hoppas ni hade en bra dag, hälsa mamma :)

2012-03-25 @ 22:06:23
Postat av: Svar

tack! hade vi verkligen, det ska jag göra och hoppas att allt är bra med dig! :)

2012-03-27 @ 21:13:42
URL: http://annahnossnevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin