Town whit my buddys

2012-01-31 @ 20:58:45
Hejsan, har inte haft något vettigt eller intresant att skiva på bloggen, har inte varit inne på datan på 1 vecka heller så har inte bloggat. Ni får gärna komma med förslag vad jag ska skriva för liksom kul att läsa om vad jag har gjort i skolan, eller inte, hehe. Iallafall ska ni få mer bilder från USA. Varit i skolan idag iaf, stack in till stan med mina vänner sen, käkade och fixade present till Louise som ska ha födelsedagsfest på fredag. Tänade 2 timmars tennis sen. I vanliga fall tränar jag bara 1 timmer, 2 gånger i veckan, men fick träna med gruppen efter också för de var inte så många, så jag och Ana stannade kvar. Imorgon bli det skolan, träna antagligen och sen passa mina 2 sysslinga med mamma. Kommer bli grymt! Ska försöka uppt. på mobilen mer så ni får små inlägg ibland iaf. Puss så länge ;*
hjärtat, <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har en tävling i bloggen där jag lottar ut ett pirercingsmycke som ni själva väljer vilken ni vill ha du hittar all info här: http://lifeofmarcusw.myshowroom.se/tavling-vinn-piercingsmycke/#comment



Hoppas att du kommer delta! <3

2012-02-02 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin