HannaCamillaSvensson♥

2012-01-12 @ 23:13:59

Du är den starkaste människan på jorden, tillsammans har vi gått igenom mycket tillsammans.
Två personer tillsammans är alltid starkare än en preson ensam.
När du fäller en droppe från dtt öga lovar jag att alltid ersätta den med kärlek, även om du fäller fler.
Du är vekligen en person som jag är sjukt glad över att jag lärde känna!
Tillsammans klarar vi allt, en gång tvillingar, alltid tvillingar.
2011 var ett jobbigt år för oss båda men tillsammans klarade vi det med.
Du är min vän som jag aldrig kommer att släppa taget om, med dig vågar jag vara mig själv.

Det ska vara du och jag tillsammans hand i hand livet ut.

Hanna Camilla Svensson jag älskar dig♥

Kram din tvilling Maja♥


Kommentarer
Postat av: Hannaaaaaa

Hjärtat, du är allt, jag älskar dig nu och föralltid!

tillsammans är vi starkast på hela jorden, vi klarar allt!



Maja Tvilling Bergman, älskar dig <3

2012-01-13 @ 08:47:52
URL: http://annahnossnevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin