Rubrik´

2012-02-29 @ 17:33:24
Hejsan! Har bara varit i skolan idag, började halv 10 och har bra lektioner idag, dvs. ingen matte&no hehe. Har träning halv 8 så ska bara ta det lugnt till dess. Har cup på söndag så ska öva till den. Hoppas det går bra. Min fina vän Gabbi som har fixat mina andra designer ska fixa min nya, eller sätta in header osv. På fredag ska jag & mamma passa mina sysslingar igen så hinner nog inte blogga då, kanske på kvällen. Får se och sen på lördag så ska jag till min farfar för han fyllde år igår tror jag, haha. Ha det så bra så länge!
världens finaste fyller 18 imorgon, jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella Mellberg

TEST

2012-03-01 @ 17:05:17
URL: http://gabriellamellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin