Pink and spring'

2012-02-06 @ 15:06:42
Hejhej, kom hem från skolan för en stund sen, hände inget speciellt, gjorde hallonsmoothie för en stund sen, rikitigt gott! ska in till stan med mamma snart, ska hämta en sak och kolla lite i affärer om vi hinner. Va på stan med Emma i lördags, köpte nagellim, nagelfil och en tubtop, träffade mamma och fixade ett par skidglasögon också. På kvällen va jag, min mamma, hennes 2 kusiner och deras familj på fox & anchor, en resturang i stan, rikitigt kul och gott! Är sugen på att färga mitt hår igen, min fina vän mimi hade gjort det, skit fin färg! Ganska mörk med lite rödglans i det. Btw, håller på att göra om min design, blev bara en rosa bakgrund sålänge, headern ville inte passa så pallade typ inte, ska fixa ikväll tror jag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin