Sista dagen nu!

2012-12-22 @ 09:51:10

Godmorgon! Vaknade vid 9 men har inte gått ur sängen än, älskar att ligga under täcket på morgonen. Måste upp och duscha så jag får väl dra mig upp. Ska packa det sista idag och städa lite. Vid 6 ska vi på en stor fest för min "halv" farmor fyller 70 så det kommer en massa människor jag inte känner haha men mina kusiner är där så får hänga med dom. Vi ska äta där och sen går vi hem typ för vi ska köra ner till Kastrup vid 3 inatt... Kommer dööö. Men man får ta det. Tänkte bara säga att jag har världens bästa bror också. Han fick en ipad mini i julklapp av hans jobb men han bor ju i Luxemburg och han har data och mobil så han tyckte att jag kunde få den. Så jävla snäll! Men nu måste jag gå upp. Puss

Vacker tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin