New york

2012-12-25 @ 16:33:44

Hej alla i Sverige! Hoppas att ni har det bra för det har jag! Har inte kunnat blogga för vi ha bara internet i lobbyn och det krånglar när jag ska ansluta mig och så men nu sitter vi och äter frukost på starbucks som ligger i hotellet och där har jag wifi. När vi kom fram i söndags var vi sjukt trötta, vi hade varit uppe sen 3 på natten och flugit långt och sen är ju klockan här 6 timmar efter er så vi kom fram vid 2. Vi gick ut på times square och kollade lite men det va fult med folk och vi var trötta så vi somnade tidigt. Igår på julafton då så gick vi på stan och kollade. Det va sjukt mycket folk eftersom det är dagen innan dom firar julen här. Idag ska vi kolla runt, alla affärer är stängda så vi ska kolla frihetsgudinnan, trade center och sånt. Inom börjar rean och då ska det shoppaaaaasss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du har de toppen , saknar sig enormt!

2012-12-25 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin