Last night

2012-12-09 @ 18:09:00
Hejsan! har inte något intressant att skriva egentligen men tänkte berätta om min helg bara.
 
Fredags~tränade och firade sen min farmor som fyllde år i torsdags.
Lördags~klippte mig på morgonen och sen kom Emma till mig vid lunch. Fixade oss inför kvällen och var sedan på julfest men konfan, trodde att det skulle vara bättre än var det va men det va ändå helt okej
Idag~Emma sov hos mig och vi gick upp vid 12 och käkade frukost, spelade tv-spel och sedan stack hon hem. Skulle tränat idag men in hals gör så fruktansvärt ont och är fortfarande små förskyld vilket jag har varit i typ 2 veckor och vi åker ju om 2 veckor så känner att jag borde vila och bli bättre.
 
Sitter i mitt helt mörka rum och ska kolla solsidan, blir så trött av vädret, idag var det inte mysigt alls, brukar gilla snön men inte idag, usch!
 
2 bilder från igår, jag och min älskade Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin