Detta plugg...

2012-12-04 @ 19:29:10
Aloha! Känns som jag bara skriver om skolan hela tiden men det är det ända jag gör, jobbar i skolan och pluggar. Spelade tennis innan och kom precis hem, skönt att komma iväg från allt plugg, ska vara klar med en uppsats om franska revolutionen, arabiska våren och jämförelser mellan de tills torsdag och har 34 ord jag ska kunna vad de betyder på prov i SO imon, sen svenska prov på torsdag och NO prov på fredag, matte prov nästa onsdag också, mmmm jag älskar skolan såhär innan betygen och jullovet... Nu måste jag skriva på min uppsats, ses i helvetet.

Kommentarer
Postat av: stina

DET HÄR TAR DU HANNA!!! JOBBA JOBBA JOBBBAAAAAA

Svar: haha, yeeees
Hanna Svensson

2012-12-04 @ 20:10:42
Postat av: Johanna olsson

Hejsan fin blogg!
Ville tipsa om min tävling jag startat på bloggen du kan vinna ett presentkort på BeccaDesign (:
Det skulle betyda mycket om du deltog!
kram!
http://onlyjojiz.blogg.se/2012/december/bloggtavling-med-mig.html#comment

2012-12-04 @ 20:37:09
URL: http://onlyjojiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin