gokväll

2012-04-04 @ 23:44:52
heejsaan, kommer inte ihåg när jag bloggade sist men iaf ha inte gjort så mycket idag, var och fixade mina och mammas naglar i eftermiddags, skulle haft gele men det skulle ta 2 ½ timme så målade de bara och så, känner hon som gjorde de osv. Var där typ i 4 timmar ändå, hehe tar typ lång tid... Imorgon ska jag inte göra mycket, ska in till stan med mammis efter hon har jobbat klart annars inget. På fredag ska jag ut och käka hos mamma och kolla för de har byggt om på hennes jobb och så, på lördag ska vi klippa oss och sen till farmor på påskmiddag. På söndag blir det någon slags fest eller nått med några i släckten och några andra, orkar inte förklara... Är as trött nu så ska sova, är fortfarande förskyld så blir skit trött av de. Men aja, vi hörs, hejddååå

Kommentarer
Postat av: Gabbi :)

Släkt* HIHIHIHIHIHIH :D <3333333

2012-04-06 @ 12:32:33
URL: http://gabriellamellberg.blogg.se/
Postat av: sluta rätta mina stavfel gabbi

skaffa liiiiivivvvvvv :* <3333333

2012-04-06 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin