U smile, I smile

2011-10-29 @ 15:29:07
Stop the hate-support
Kolla på den. Jag mår sjukt dåligt pgd. av er som skriver/tycker/säger elaka saker till han. Vad har han gjort er?
Varför ska han få så mycket skit när han är den underbaraste killen på jorden? Ni är avundsjuka, ni tror ni är coola som inte gillar han, jag får mycket skit för att jag gillar han, men jag bryr mig inte, jag tar inte åt mig det för det stämmer inte, han är inte bög, ful, äcklig, tjej. Han kan sjunga, han kan musik som ingen annan.
Justin är min förebild, jag känner inte han, men jag älskar han. Han ger så mycket och får tillbaka massa skit. Han visar inte att han mår dåligt över det, men jag vet att han gör det.
Justin Drew Bieber.
Jag älskar dig över allt annat!
Du är min kung.
Dina sånger har sånt fint budskap så man kan aldrig tröttna på de.
Du ger mig så mycket stöd, hjälp och ork.
Även om jag inte träffar dig, känns det som du alltid är där.
I LOVE U. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint! :)

2011-10-31 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin