Min helg!

2011-10-09 @ 21:28:27
Hejsan!
I fredags va jag och maja på stan, va med emma sen också, sen sov hon här.
spelade match och golf i lördags, vann med 3-2 över astrio, golfen va oseriös ;)
sen va jag och emma ute med kompisar 2 och en halv timme typ, as kallt, men kul!
sov där sen, sen igår, söndag, så va jag med emma lite, sen körde de mig till min bror, han bor rätt nära, men de skulle ändå de hållet, va där lite, sen kom min mamma och så fikade vi, sen åkte vi hem.
På kvällen så pluggade jag matte och kollade på tv, gustavsson 3 trappor tror jag det hette, jätte roligt!
Börjar skolan 9.05 idag, sooft.
Mattee.
vingummiiiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin