Måndag = städning.

2011-10-17 @ 14:15:57
Kom nyss hem från skolan, ska äta lite, sen stor städa hela rummet, det behövs kan jag säga...
Har tid hos doktorn på onsdag för mina knän, äntligen!
lite fail att vara glad att åka till doktorn, men asså jag har riktigt ont i de, så vill ha hjälp.
Igår var jag och mamma i Gällstad, lager 157 och så, köpte stickad tröja, skor, en mössa, typ de.
Sen åkte vi till Kungbacka, till freeport. Blev en present till lina, en par gulliga troser, Björn Borg hihi, inget mer tror jag.
Va på bio med Emma & Alex sen, Svensson Svensson, jätte rolig!
Blev väldigt trött sen, så mamma och jag kollade lite på Bond, James Bond ;)
Kommer bilder ikväll eller imon.
puss.
http://www.youtube.com/user/JustinBieberVEVO#p/u/0/ZRUUGodORSU
dead.

Kommentarer
Postat av: Gabriella Mellberg

bond, james bond hahahah x)))



tänkte osså på en sak, att ni heter Svensson också kollar ni på svensson svensson :D kanske finns en koppling där? ;D hahah <33

2011-10-19 @ 21:06:17
URL: http://gabriellamellberg.blogg.se/
Postat av: Hannaaa

Hahahah, nejdå ;) <333

2011-10-22 @ 17:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin