Love Life.

2011-10-28 @ 23:51:43
Hejhej!
säger alltid hejhej, på datan och irl. hehe 8)
Idag så hade vi engelska gloser, gick nog bra, sen spanska, gick bra, och så fick vi provet, klarade allt och hade bara något litet fel, nöjd! sen fick vi matten, klarade allt utom något som jag inte riktigt nådde upp till, men aja, nöjd ändå, fick reda på svenskan med, klarade det, men kunde varit bättre, lite sur där faktis33kt, jaja.
Kom hem för en stund sen från GABBI, hade film kväll där, hade riktigt kul!
vi är allmänt onormala så ja, hehe.
Imon får jag ÄNTLIGEN sovmorgon, första dan på lovet kan inte vara bättre, bara chilla, på onsdag drar jag och mamma till luxemburg, ska gö nått inredningsjobb, kommer bli najs! missar tyvärr club diva.
Kommer hem på söndag igen, och nu på måndag ska jag in till stan med mamma och äta på Hello, kolla bik bok, lämna in min mobil osv.
Men nu ska jag kolla film om jag hittar den ;)
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin