Hej Hej!

2011-10-05 @ 15:32:34
Mitt namn är Hanna Svensson & är 13 år. Bor i en lägenhet i Halmstad med min mamma. På fritiden spelar fotboll, tennis, är vid datan & är ofta med mina vänner, världens bästa vänner.
Jag ÄLSKAR verkligen Justin Bieber, så någon bild och så kommer komma ;)
I denna bloggen delar jag med mig tankar och saker som händer i mitt liv.
Jag håller på med bloggen, min vän gabbi ska hjälpa mig men ni får hålla utkik.
Jag kan börja och berätta om min dag.
Skolan idag, som vanligt, hade svenska prov, det gick bra, eller kändes så iallafall, basket på gympa, riktigt roligt, faktiskt, jag gillar vanligtvis inte basket, men idag va det kul, vi ägde (a)
Upressningsamtal sen (utvecklingsamtal) sen fotbollsträning, jag och Line plågar oss själva, för vi vill ha snygga magar, det går väl bra osv.
Nu ska jag käka, byta om och packa, vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin