Finaste Kvibille. <3

2011-10-31 @ 11:59:45

Godmorgon alla!

igår åkte jag till fina kvibille, världens finaste by (y)
va hos emma lite och sen körde vi bollen i burken med Alex, Linus, Hanna, Johan & Oscar.
Sen gick vi hem till daniel, och linus fick gå med, så tog vi fanta, hehe, sen skulle vi följa han tillbaka för att han ville inte gå själv, det va kolsvart ute, så blev vi utelåsta för jag råkade glömma nyckelen inne, så vi fick gå till världens läskigast hus och hämta extra nycklen, det va hemskt, men sen skulle vi då följa han till skolan typ, men vi kom ända hem till han xd sen körde jag, emma, linus, oscar och johan bollen i burken i hans trädgård, hehe, det va kul. Sen skulle jag och emma hem så fick linus följa oss en bit till, till skolan, sen stannade vi där och snacka en stund. Sen gick vi hem och han hem.
Hade sjukt kul. Tack linus, och ni andra! :)

Jag och Emma ska in till stan snart, jag ska in med mamma och hon med sin mamma, fast vi har bestämmt att vi ska äta tsm ;)

puss!


Kommentarer
Postat av: ANNE

Hallåhallåå! Härligt med måndag?



Mysig blogg du har förresten :)



Kram

2011-10-31 @ 12:28:26
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Svar

Hej Hej, ja, speciellt när man har lov! :)



Tack så mycket!

kram kram.

2011-10-31 @ 18:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin