You raise me up to my sky '

2011-11-29 @ 15:16:02
http://www.youtube.com/watch?v=h_Yp3aw1aSI
helt sjukt vad bra han är, jag ryser när jag hör han, riktigt mycket, <3
hehe, lite kul när de skriker fest hos mange i början ;)
Idag har jag bara varit i skolan, vet inte om jag har sagt det, men vi har tema vecka nu, vi har temat musik, ganska kul faktiskt, är med lollo, herman, wilma & mona, vi har Mistletoe med Justin Bieber, blev typ överlycklig när jag fick den, hihi.
Men så ska vi spela upp den på fredag för alla 7:or, ska sjunga eller spela bas, tror att jag ska sjunga med louise för hon ville inte sjunga själv, hehe.
Ska träna senare, väntar på mamma nu, för vi ska fixa lite inför resan och fixa bankkort till mig tror jag.
Vi hörs senare!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin