USA!

2011-11-24 @ 16:28:47
Hejsaaan alla!
just nu är jag super glad, mamma har bokat våran resa till USA nu! :D
jag, mamma & min bror åker den 23 december till LA, sen ska vi va där i 16 dagar, fast vi ska till las vegas också, men det blir under de 16 dagarna, :D
kommer bli helt awsome, ska köpa min kamera innan det så det kommer nog lite bilder ;)
Fick in några bilder på de jag hade fått, lägger upp de sen, hade tjejfest igår med, helt jävla awsome va det, hade bäst!
kommer massa bilder när jag hinner.
btw så hade jag studiedag idag också, hinner inte skriva om det nu, för nu ska jag slå på en boll mid mitt racket :)
byeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin