Hejdå Sverige ! :)

2011-11-01 @ 21:16:41
Tjenarehallå!
Sitter och skypar och packar just nu, åker nämligen till luxemburg imon!
inte första stället man åker till kanske, men jag och mamma ska göra ett inrednings jobb så får vi lite semester också, har ju höstlov! :)
Har packat ner tidningar om justin bieber, och skvaller tidningar, musik på mobilen och nintendo. Ska först cykla till tåget, sen tåg till gtb, sen bus till flygplatsen i gtb, sen flyg till belgien, sen nån buss till luxemburg, så måste ha saker att göra. :)
idag va jag med Line, och fixade min pappas & systers grav, det blev jätte fint!
Fotade med line i skogen, hade riktigt kul och det blev fina bilder, line lägger ut de på sin blogg allt efter som, den hittar ni HÄR !
Lägger kanske in någon här, ska fixa ny design när jag kommer hem också, så kanske kommer med nån bild i det header.
Men nu måste jag dra, åker halv 6 imon bitti, så får gå upp vid 4, lite fml känsla men men.
Har internet på hotellet sen så kanske bloggar då, vi får se.
annars ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin