hallo där snygg!

2011-11-17 @ 07:41:12
lite så dära snygg bara!
länge sen jag skrev, har inte hunnit.
Igår va jag med emma, hade kul, sen gick vi ut och mötte linus, de va typ 2- grader, så ganska kallt...
idag ska jag till skolan snart, sen träna och plugga!
imon skolan, träna sen till vapnös julmarknad med mamma, emma och emmas mamma! riktigt kul ska det bli!
på lördag så ska släckten komma hem till oss och fira mig lite så ska fixa inför det hela dan och så.
sen på söndag fyller jag år :D
så då ska vi ta det lite lungt och så på dagen, sen vid 3 så ska jag och mamma kolla på drott, sn träning om jag hinner.
full helg så får se hur mycket jag hinner skriva, men ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin