13 år!

2011-11-20 @ 11:15:51
hej alla!
ÄNTLIGEN ÄR JAG 13!
har fått lite igår och lite idag. Fick typ allt jag önskade mig, har tagit bilder på allt, men det är något fel på min data typ så jag kan inte spara de ;o ska höra med min bror så lägger jag upp bilderna sen :)
jag har fått:
pengar
presentkort på ginatricot
blommor
parfym+body lotion & shower gel, loverdose diesel
ögonhängen med såna vita pärlor, mina förra gick sönder :(
regnställ
en tjocktröja från gina men usas flagga på
en tröja av min kusin som de hade köpt i USA.
ett par dun-inneskor
& ett par svarta byxor.
det va nog allt, emma kommer snart, sen ska vi på drott, sen träna! :D
have a good day!

Kommentarer
Postat av: felicia :)

Grattis du har vunnit veckans blogg tillsammans med en annan :)

2011-11-20 @ 13:55:14
URL: http://feliciaaajjohansson.devote.se
Postat av: Svar

Tack så sjukt mycket du! :))

2011-11-25 @ 15:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin