Next: USAAAAAAAAAA!

2011-12-22 @ 12:38:33
Hello!
Började halv 10 idag, va i skolan i 1 timme typ, stack hem och nu håller vi på att packa.
har typ packat fullt och kommer antagligen att shoppa en del så hoppas att det får plats ;)
Ska in till stan snabbt sen, hämta mitt idkort och så, sen till kvibille, ska sticka imon Emma och säga hejdå, säga hejdå till min bebiskatt och hämta mig bror, sen åker vi till tåget som går klockan 10, får sova på flyplatsen under natten, ska försöka sova iaf, blir väl att sitta och spela nintendo eller kolla film, hehe.
Är väldigt nervös nu, och fattar inte riktigt att liksom vi är i USA imorgon :o
Men nu när jag är iväg så tar vi med oss datan så om jag kan koppla upp mig på internet så ska jag skriva, lovar!
Mimi kanske skriver något inlägg om hon hinner, men uppdateringen kommer vara dålig tills jag kommer hem!
Ska ta riktigt mycket bilder som jag kan lägga upp här men nu tänkte jag lägga upp några från julavslutningen med laget och vi hade "lilljulafton" igår, jag, mamma, min bror & mina kusiner, ska visa vad jag fick :)
fin eva! ;)
viga tjejer ;)
jag fick: Em bollen, vatten flaska, fotbollsockar, move kontroll och kamera till ps3, as snygg klocka, hörlurar som en annan kusin hade skickat från USA och pyjamas :)
20 dollar och eric saade biljetter, jag och emma ska gå :D
Em bollen, skit snygg och blev riktigt glad!
va med emma på stranden och fotade i söndags, ni får lite bilder därifrån också!
emsipemsi <3
bara för att emma tyckte om den ;)
emmaaaa
sista bilden, nu har ni fått många, vi ses i USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin