Heeelg!

2011-12-02 @ 19:47:48
LOVE YOU!
Hellooojsan!
Hade våran redovisning idag, skulle spela upp för alla 7:or, det gick inte bra...
sjöng fel + min mick var AS hög och lollos va sjukt låg. Allt blev fail och vi lottade ordningen också, så blev vi sist. Fett pinsamt blev det...
Jaja slutade 11, sen stack vi in till stan, åt lite på donkan med några i klassen och någa andra. Sen fixade jag och mamma mitt bankkort, får det snart. Se stack jag till getinge och lämnade böcker, hälsade på klassen och så.
Imorgon ska Maja Underbaraste Bergman komma, ska typ käka sen kommer gabbi, sen sticker vi till kombihallen, ska kolla fotboll, sen ska line sova hos mig till söndag. Sen till busfabriken med världens underbaraste sysling, han är 2 år så kommer bli jobbigt, men men, sen träna!
Ska hämta lite godis nu och kolla idol! HEJA ROBIN!
Btw, mamma har bokat ett 5 stjärningt hotell i Las Vegas i 3 dagar nu också, sjuuuuuuuuukt fint va de! Kommer bli awsome!
a
fint eller vad!?
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin blogg hanna saknar deejj <3<3<3<3<3

2011-12-07 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin