Happy girl!

2011-12-10 @ 17:45:01
Hallojsan.
Igår va jag i skolan som vanligt, stack hem och nästan direkt till träningen. Sen stack jag hem, fixade mig och sen till mammas jobb för julbord, riktigt gott!
HELT FEL SOM VANN IDOL BTW. -.-
jaja, 2:an blir alltid mer känd en 1:an så.
Idag har vi fixat till ett möte, fixade mat och så. Sen stack vi till elgiganten och gissa vad jag fick med mig hem!?
NIKON D5100 ! :D
suuuuuuuuper glad, har haft en leende på läpparna sen dess ;)
just nu ligger den på laddning men snart är den nog klar så ska testa lite och så då.
klockan 22.00 spelar barca vs real. Barca kommer såklart vinna!

Kommer bilder och sånt senare, har fullt på min data just ju så måste rensa ;)
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin