Dag 3

2011-12-19 @ 15:37:21
Kom hem från skolan vid halv 3, städade rummet och ska klippa mig om en halvtimme, men det ligger parallelgatan från mig så det tar ca 5 minuter att gå dit, så det är lugnt.
Till dag 3, 4 bilder som gör mig glad
1. En bild på mig och Emma. Vår vänskap går inte att leva utan. <3
2. Detta var på Camp Nou, FC Barcelonas hemmaarena.
Jag var där med min pappa förra hösten och det va en upplevese jag aldrig kommer glömma, Jag ÄLSKAR Bacelona och det va det sista jag gjorde med min pappa. <3
3. En bild på min mamma & pappa också från Barcelona. Världens bästa föreldrar + sista resan vi gjorde tillsammans. <3
4. En bild på min bebis. Min älskade katt. När vi flyttade kunde inte vi ta med honom så han bor kvar i Kvibille med min bror. Jag saknar han så sjukt mycket för jag träffar typ aldrig han :( <3
Min bror betyder sjukt mycket för mig med, hade ingen bra bild på honom. Men detta är några som gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin