Dag "2"

2011-12-17 @ 16:20:08
skulle ha skrivit detta för några dagar sen, men aja.
Mina vänner.
jag ska skriva lite om mina vänner, de som står mig närmast kommer det komma lite extra om.
Emma Isaksson, hon har jag känt sen dagis. Vi har alltid varit bästavänner och aldrig bråkat, vad jag minns iaf. Jah älskar henne sjukt mycket och hon finns alltid där för mig!
Malin Jönsson är min bästavän, finns också alltid där för mig och jag ställer alltid upp för henne, älskar henne sjukt mycket, och kommer alltid att göra!
Frida, Madde, Corre & Hulda gick i min förra klass och de är helt underbara de med. Älskar de sjukt mycket och det va riktigt svårt att lämna de!
Några från min gamla skola också heter, Moa, Anna, Karro, Klara, Mimmi & Linn som jag känner bra och som jag älskar. Cocco, Ebba, Sassa och en massa mer älskar jag med ;)
Har sjukt många vänner från den skolan.
Gabbi Mellberg är en av mina nyaste vänner, känns som jag har kännt henne sen alltid, hon är sjukligt snäll&söt. Älskar henne och en av mina bästavänner.
Lina Niwenros, en av mina bästavänner också, sjuk snäll och söt. Love her.
Lollo, Elin, Flisan, Eve & lycke går också i min klass och sjukt snälla!
Line är absolut en av mina bästavänner också, sjukt snäll och rolig, lärt känna henne sjukt snabbt! älskar dig!
Clara är alltid glad och en av de snällaste jag vet! älskar dig.
Mimi Aronsson, min nyaste vän. Sjuukt snäll, söt & underbar. Älskar dig bebis.
Har såklart killvänner också, Victor min bästakillvän. Vall är sjukt snäll, Fidde som jag har känt hela livet kan jag alltid snacka med. Och en massa mer.
Detta inlägget blev långt, hehe. Men såklart älskar jag alla mina vänner. Kanske har glömt något namn, har jätte många vänner utanför skolan också. Men detta får räcka.

Kommentarer
Postat av: Gabriella Mellberg

älskar dig sötaste ♥ ☺

2011-12-17 @ 19:01:45
URL: http://gabriellamellberg.blogg.se/
Postat av: Mimi - foto,stil & personligt

älskar dej så sjukt mycket hjärtat! <333333333333333

2011-12-17 @ 21:09:08
URL: http://mimiaronsson.blogg.se/
Postat av: Svar

Gabbi, älskar dig mer, <3

mimi: detsamma bebis!<3333333333333333

2011-12-19 @ 15:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin