Jobbig dag

2013-01-15 @ 16:28:58
Hej! tänker dela med mig av mitt dåliga humör och dåliga dag. Först så försov jag mig för jag stängde av klockan i sömnen så vaknade 5 över 8, skyndade som faan och tänkte att jag han om jag cyklade, kom ut och såg 427304783702734902370 meter snööö omg så hemskt!! kallt och det är inte äns jul längre, pallar inte Sverige. Mitt hår är så äckligt fult för jag hann inte locka det och det mesta blev dåligt. Ska spela tennis snart och sen till frösakull och mysa med en hund, bästa på dan typ. Men nu ska jag plugga lite mmhmhmhmhmhmh och byta om, och juste packa också gud så nu måste jag gå, puss peace love
 
HOPPAS ERAN DAG VAR BÄTTRE ÄN MIN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin