Jullov!

2012-12-20 @ 17:34:01
Hej! Va i skolan vid halv 10 till halv 11, ganska onödigt enligt mig men kollade på några som uppträde och fick betygen, är nöjd med de ändå, har varit väldigt orolig och sånt men det gick bra. Gick hem och fikade och mötte upp Emma i stan sen, köpte lite julklappar och mötte Line sen. Typ alla va i stan så träffade en massa, längesen jag såg många från min gamla skola så det va kul att se dom. Åt med mamma, Emma & Line på harry´s och sen gick vi hem. Har packat och tvättat och tänkte kolla på en film snart. 
 
Imorgon ska jag och mamma ha en liten spa dag på förmiddagen, sen kommer min bror som bor i luxemburg och så ska vi åka och hälsa på min gammelfarmor och sen ska vi fira lite jul med våra fina kusiner eftersom vi inte är hemma på julafton. 
 
Vi hörs imon, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin bloglovin bloglovin